Merkenbureau Heemskerk

Willem Heemskerk heeft per 1 oktober 2018 de behandeling van de dossiers van Merkenbureau Heemskerk overgedragen aan Novagraaf. Novagraaf is hiermee de nieuwe gemachtigde geworden van de cliënten van Merkenbureau Heemskerk.

Voor meer informatie of vragen met betrekking tot uw voorheen door Merkenbureau Heemskerk behandelde dossiers kunt u contact opnemen met Susanne Peppinck van Novagraaf via customerservice@novagraaf.com of 020-5641411.

English

As of 1 October 2018, Willem Heemskerk has transferred the files handled by 'Merkenbureau Heemskerk’ to Novagraaf. As a result, Novagraaf has become the new representative of Merkenbureau Heemskerk's clients.

For more information with respect to your intellectual property matters previously handled by Merkenbureau Heemskerk, please contact Susanne Peppinck at Novagraaf via customerservice@novagraaf.com  or + 31 (0)20-5641411.

Voor meer informatie neem gerust contact met ons op.